tiistai 6. syyskuuta 2011

Minulla on pomppufiilis!

Tällä hetkellä oloni on kuin ylienergisellä apinalla. Haluaisin vain juosta ympäriinsä, tehdä kärrynpyöriä, kuperkeikkoja ja heittää tietokoneen ikkunasta ulos. Voisin juosta vaikka Helsinkiin asti, nyt on vain sellainen olo.

Koulupäiväni loppui tänään vasta kolmelta mikä aiheutti tietysti suurta uupumusta minussa. Sitten kun olin pari tuntia siitä väsymys kohtauksesta toipunut niin sain kuin taikaiskusta tällaisen energisyyspiikin. Nyt tekisi mieli tehdä jotain aivan muuta kuin läksyjä tai muuta paikallaan oloa.

Olin tänään myös tuolla pienessä keskustassamme ja ostin sellainen pikkuisen valkoisen kukkasen, jonka saa hiuksiin koristeeksi. Jee! Olen iloinen, sillä niitä oli vielä jäljellä. Edellisellä kerralla ne olivat loppuneet, mutta nyt: ah, jättipotti!

Sain myös nyt tänään ihan virallisesti itselleni TET- paikan. Pääsin nimittäin Oonan kanssa paikallislehteen töihin. Toivottvasti on tulossa hauskat ja työntäyteläiset kaksi viikkoa. Tuskin maltan odottaa. Jännittää jo nyt, olenpas aika frozen...

Lopuksi vielä; nyt on syytä juhlia, nimittäin tajusin yhden fysiikan läksyjemme tehtävän juhaaa, tätähän voisi vaikka juhlia. Mutta nyt, see you next time ♥

En ees näytä hullulta mammalta kun mulla on silmälasit..........

Vissiin mursin nilkkani ja varpaani ja kenkäni ja kaiken kun yritin jotain taiteilla...

Tämähän on jo kyllä vanhaa kamaa, mutta pakkohan tuota malli ilmettäni on tännekkin hehkuttaa !

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

vitun kiimanen toi vipo kuva, sytyin<3<3 alax olee rilli naine? qma!

Anonyymi kirjoitti...

^vttu elä vie mun naista ! jos et ois anonyymi ni tulisin hakkaa sut ettei sun äitiskää tunnistais

Wilhelmina kirjoitti...

XD jotenki toi puhetapa kuulostaa aika tutulta ;) ...

Oona kirjoitti...

eisaakeli

Isabelle kirjoitti...

hehe

Wilhelmina kirjoitti...

saakeliei

Minttu kirjoitti...

toi viimone kuva :--D Vissii kuolen tänne!